Belastingaangifte Reusel-De Mierden

Hulp bij belastingaangifte in Reusel-De Mierden

Voor hulp bij aangifte zijn in de gemeente Reusel-De Mierden diverse mogelijkheden.

Cordaad/Welzijn

Cordaad Welzijn biedt ondersteuning bij het invullen van formulieren. Samen met een vrijwilliger van Cordaad Welzijn vul je jouw formulieren in, is er de mogelijkheid om een overzicht van jouw financiële situatie te maken en kun je informatie krijgen over regelingen en voorzieningen die voor jou van belang kunnen zijn (bijvoorbeeld kwijtschelding belastingen, huur- en/of zorgtoeslag, subsidies etc.). Samen met de vrijwilliger leer je je administratie (weer) zelfstandig te doen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen Cordaad Welzijn via telefoonnummer 06 - 40 99 15 42 of emailadres: TA@welzijndekempen.nl.

Hulp bij aangifte door KBO

Hebt U als KBO-lid problemen / vragen op het gebied van belastingen en/of toeslagen,
of kunt U hulp gebruiken bij het invullen van uw belasting aangiftes en/of aanvragen van uw zorg en/of huurtoeslagen?

Neem dan contact op met één van onze belastingadviseurs.
Deze mensen worden met enige regelmaat door jaarlijkse (bij)scholingscursussen, georganiseerd door KBO-Brabant, op de hoogte gehouden van de nieuwste wijzigingen / aanpassingen op dit gebied.

Maak een afspraak als u dat nodig vindt met:

Mevr. Han van Beek-Panjoel, tel 06-19418588 email: w.beek5@upcmail.nl
Hr. Thieu van der Heijden, tel 06-13258987 email: thieuvanderheijden@gmail.com
Hr. Janus Huijbregts, tel 06-22836402 email: janushuijbregts56@gmail.com
Mevr. Jean Swaanen – Vissers tel 06-10203344 email: jeanswaanen@hotmail.com
Hr. Arnold Hilhorst, tel 06-51055768 email: afahilhorst@gmail.com

Bibliotheek De Kempen biedt diverse cursussen om zelf beter te leren omgaan met internet (Klik&Tik) en het regelen van je overheidszaken (Digisterker). Ook kun je bij ons terecht voor andere vragen over de digitale overheid.Weet je even niet waar te beginnen? Kom langs bij een van onze vestigingen en wij helpen je verder.Wil je reageren of heb je aanvullingen op dit overzicht van hulp bij particuliere belastingaangifte? Stuur dan een e-mail naar info@bibliotheekdekempen.nl