Belastingaangifte Eersel

Hulp bij belastingaangifte in Eersel

Voor hulp bij aangifte zijn in de gemeente Eersel diverse mogelijkheden.

Cordaad Welzijn en Bibliotheek de Kempen

Cordaad Welzijn en Bibliotheek de Kempen bieden ondersteuning aan inwoners die moeite hebben met het invullen van hun digitale belastingaangifte.
Maandag 18 maart, 13.30 uur, Bibliotheek Eersel.
Meer informatie en aanmelden.

Hulp bij aangifte door KBO

Leden van de KBO Eersel kunnen, tegen een kleine onkostenvergoeding, bij hun KBO voor vragen over hulp bij de belastingaangifte terecht. Hierbij geldt dat ze geen bedrijf, geen buitenlandse bezittingen of inkomen mogen hebben. Het inkomen voor één persoon mag niet hoger zijn dan € 38.000 of een gezamenlijk inkomen dat hoger is dat € 60.000. Er wordt, zowel telefonisch als in een persoonlijk gesprek hulp geboden. De aangiftehulp geschiedt als er een machtiging, in overleg met de Belastingdienst, is verleend.

Ad Melis 0657336960, apjm48@kpnmail.nl

Bibliotheek De Kempen biedt diverse cursussen om zelf beter te leren omgaan met internet (Klik&Tik) en het regelen van je overheidszaken (Digisterker). Ook kun je bij ons terecht voor andere vragen over de digitale overheid.Weet je even niet waar te beginnen? Kom langs bij een van onze vestigingen en wij helpen je verder.Wil je reageren of heb je aanvullingen op dit overzicht van hulp bij particuliere belastingaangifte? Stuur dan een e-mail naar info@bibliotheekdekempen.nl