Belastingaangifte Bladel

Hulp bij belastingaangifte in Bladel

Voor hulp bij aangifte zijn in de gemeente Bladel diverse mogelijkheden.

Cordaad/Welzijn

Cordaad Welzijn biedt ondersteuning bij het invullen van formulieren. Samen met een vrijwilliger van Cordaad Welzijn vul je jouw formulieren in, is er de mogelijkheid om een overzicht van jouw financiële situatie te maken en kun je informatie krijgen over regelingen en voorzieningen die voor jou van belang kunnen zijn (bijvoorbeeld kwijtschelding belastingen, huur- en/of zorgtoeslag, subsidies etc.). Samen met de vrijwilliger leer je je administratie (weer) zelfstandig te doen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen Cordaad/Welzijn via telefoonnummer 06 - 40 99 15 42 of emailadres: TA@welzijndekempen.nl.

Hulp bij aangifte door Seniorenvereniging Bladel

Vrijwillige belastinghulpen kunnen u helpen bij uw aangifte inkomstenbelasting. Ook kunnen zij u ondersteunen bij het aanvragen van uw zorg- of huurtoeslag. Deze belastinghulpen hebben via KBO Brabant opleiding en certificering gehad en worden met jaarlijkse bijscholingscursussen op de hoogte gehouden van wijzigingen in wet- en regelgeving. Naast belastinghulpen heeft Seniorenvereniging Bladel ook thuisadministrateurs. Zij kunnen u helpen wanneer u problemen hebt met het bijhouden van uw administratie. Voor belastinghulp en thuisadministratie kunt u bij Seniorenvereniging Bladel contact opnemen met Arno Lablans via 0497-383664. Gesproken, gaat overleggen met collega’s of ze dit willen.

Hoogeloon
belastingondersteuner Jan van Rooij 0497-592011 jan4van3rooij@gmail.com

Netersel
belastingondersteuner Andre Panjoel 0497-682157 andrepanjoel@hetnet.nl